15 באוקטובר 2013

הדרי שלי בת 4


הדרדוס קטנה,

לפני פחות מחודש אולי קראתי לך גיבורת-על, אבל יותר מגיבורת-על את נסיכה...

אני לא האמא שקוראת לך או לאחיות שלך בשמות המתוקים האלו,

אבא ואני יכולים לצחוק ולקרוא לכן 'פרינצסה' או 'פרינצי' שזה כמו נסיכה, אבל מסוג אחר.

בשנה האחרונה אני מגלה כמה התואר נסיכה מתאים בדיוק לך - מוכנה ללבוש רק שמלה, ואם השמלה לא ורודה או סגולה את מתפשרת רק על אדום או צהוב. 

(בחג סוכות האחרון הסכמת באופן מפתיע ללבוש אפילו תכלת והסברת לנו שזה כמו של סינדרלה).

רוצה תמיד טבעת או שרשרת ואם זו הטבעת שלי אז הכי טוב. מבקשת עגילים לאוזניים ולק מנצנץ, בושם בבוקר, ועוד כל מיני דברים כאלו של נסיכות קטנות. 

תמיד מנסה להשיג באותו רגע בדיוק את מה שאת רוצה ואם, במקרה, לא מצליחה את גם מזילה דמעה... 

ואולי כאלה בדיוק הן הנסיכות של הרבה אמהות, אבל את בהחלט נסיכה מלכותית במיוחד.


הדרדוס שלי, היום את בת 4. נולדת בחודש מרחשוון ביום שירד היורה המבורך.

מאותו יום מיוחד את מובילה אותי במסע ארוך, מפותל וקסום. מסע שרק נסיכה כמוך יכולה להוביל. 

מסע בו אנחנו מחזקות אחת את השנייה ונקשרות זו לזו יותר משנה לשנה.

תמשיכי תמיד לקחת אותי איתך, אני הכי שלך בעולם.

אוהבת אותך תמיד עד לשמיים ובחזרה,

                                                   אמא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה